Podkast: Medytacja i uważność w życiu codziennym. Odcinek 1: Relaksacja

W pierwszym odcinku podkastu „Medytacja i uważność w życiu codziennym” zajmujemy się w praktyce nauką jednej z podstawowych kompetencji w medytacji – umiejętności wchodzenia w stan głębokiego relaksu. Przygotuj sobie miejsce, gdzie będziesz mogła/mógł się wygodnie położyć i włącz nagranie!

Podcast "Medytacja i uważność w życiu codziennym" (Maciej Wielobób)

Jeśli chcesz pozostawać w kontakcie ze mną, dostawać powiadomienia o nowych materiałach i otrzymać bezpłatnie moją pierwszą książkę „Terapia jogą” w pliku pdf oraz ciekawy materiał o uważności, zapisz się na mój newsletter, przechodząc na tę stronę.

Jeśli chcesz włączyć podkast – po prostu skorzystaj z poniższego odtwarzacza. Jeśli chcesz pobrać podkast na swój komputer, tablet lub telefon – kliknij „Download” pod odtwarzaczem. Jeśli potrzebujesz czytnik RSS podkastu to przejdź tutaj, a jeśli chcesz korzystać z niego przez iTunes – przejdź tutaj. Miłego słuchania!

10 komentarzy to “Podkast: Medytacja i uważność w życiu codziennym. Odcinek 1: Relaksacja”

Read below or add a comment...

  1. A. says:

    Z niecierpliwością czekam na kolejne 🙂

    Bardzo profesjonalnie pracujesz głosem, naprawdę dobrze się tego słucha, nawet za którymś już razem.

  2. Dziękuję 🙂 Jak dobrze pójdzie to na 80% drugi odcinek będzie w przyszłym tygodniu.

  3. O says:

    Wspaniały głos! Coś pięknego.

  4. Cieszę się, że się spodobało i dziękuję za dobre słowo! Pozdrawiam serdecznie 🙂

  5. Paula says:

    Mam pytanie – skąd pochodzi ścieżka dźwiękowa, która pojawia się na początku?
    Jestem pod mega wrażeniem nagrania. Bardzo tego potrzebowałam…

  6. Cieszę się, że się przydała. Co do ścieżki dźwiękowej muszę zapytać Jarka Bacę, który obrabiał nagrania do moich podkastów. Jak coś się dowiem to dam znać 🙂

  7. Anna says:

    Witam,b.miło sie słuchało 🙂 jestem początkująca w tym temacie zupelnie.czy podkast nr 1ma byc odsluchany i przyswojony ileś razy nim wejde na nastepne?pozdrawiam

  8. Dobrze, przed przejściem do dalszej praktyki wykonywać przynajmniej przez jakiś czas praktykę głębokiego relaksu. Można z tym nagraniem, a można też po zrobieniu sobie z nagraniem raz lub kilka razy, później już samodzielnie wchodzić w ten stan 🙂 Generalnie istotną tu nie będzie konkretna ilość powtórzeń tej techniki, a raczej wykonanie jej przez taki czas, który pozwoli nam poczuć czym jest ten stan i być w stanie w niego wejść. Pozdrawiam serdecznie 🙂

  9. Anna says:

    Dzięki za odpowiedź 🙂 upewnię się czy dobrze zrozumiałam: w tym pierwszym kroku mamy nauczyć się wylaczac swiadome myślenie o czyms konkretnym i pozwolic myslom plynac jesli takie nadejda?

  10. Tak, przynajmniej w podstawowym zakresie, bo ta umiejętność oczywiście nie jest taka prosta 🙂 Powodzenia!

Skomentuj ...

*