Dojazd na Poziomkową

Dla tych co po raz pierwszy będą gościć na „Poziomkowej” (Męcina, osada Miczaki Górne) kierujemy się do miejscowości Limanowa, na rynku trzeba się kierować wschodnim wyjazdem, kierunek Chełmiec (NIE drogą nr 28 na Nowy Sącz), dalej szlakiem architektury drewnianej przez Mordarkę, Pisarzową do Męciny , mijając drewniane, zabytkowe kościółki. W miejscowości Męcina, po minięciu dwóch kościołów, dojeżdżamy do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej po stronie lewej. Za tymże budynkiem skręcamy w lewo, dalej jedziemy prosto, do kamieniołomu. Stamtąd droga prowadzi już tylko w górę, najlepiej ją pokonać na biegu nr 2 Po ok 800 m dojeżdżamy do charakterystycznej mijanki w kształcie łezki z jednym ramieniem szutrowym a dalej rozwidlenia, na którym skręcamy w lewo, trzymając się drogi asfaltowej. Chwilę przed dojazdem do domu jest stromy podjazd z zakrętem w prawo, można go pokonać na biegu 1 lub ewentualnie 2, w zależności od mocy silnika.
(Gdyby ktoś zapragnął nadjechać od strony Nowego Sącza to przed strażą OSP w Męcinie 100 m wcześniej jest charakterystyczny sklep Lewiatan i po minięciu go , przed strażą w prawo  skręcamy)
namiarów gps nie podajemy, gdyż maszyny te prowadzą łatwo i przyjemnie ale zazwyczaj… kończy się drogą o 500 m od celu , ale … po drugiej stronie góry
Można dojść pieszo z Męciny , czas dojścia  ± 1 h.
Kursują busy relacji Kraków- Limanowa oraz Limanowa Męcina / Miczaki ( dojeżdża do kamieniołomu)
Tutaj link do strony przewoźnika z Limanowej do Męciny: http://www.mirobus.pl/strona,rozklad.html
Jak ktoś nie chciałby wędrować z Męciny na Poziomkową Górkę (niecała godzina pieszo to zadzwońcie do Agnieszki: 535914280 lub do mnie: 535914280, będziemy się starali zorganizować dowiezienie); jeżeli ktoś będzie jechał i szedł i potrzebuje wskazówki jak dojechać to nie dzwońcie do nas, tylko do Asi Skoczyńskiej, właścicielki Poziomkowej: 601 541 067